تازه ترین خبرهای دوربین مداربسته


معرفی دوربین های 720TVL با بالاترین سطح کیفیت تصویری توسط شرکت هایک ویژن

شنبه 1392.11.12

در ابتدا باید نیاز خود را از برای استفاده از دوربین مداربسته بی سیم بدانید و سپس با توجه به نیاز و هزینه مورد نظر اقدام به انتخاب دوربین بی سیم کنید.

در صورتی که نیاز به استفاده از دوربین بی سیم برای منزل خود دارد. احتمالا نکات زیر مد نظر شماست:

1) نصب دوربین مداربسته تا جای ممکن به ظاهر منزل اسیب وارد نکند و حداقل میزان سیم کشی در محل صورت گیرد.

2) دوربین مدار بسته تا جای ممکن کوچک باشد و تا در مرحله اول مورد رویت قرار نگیرد.

3) دوربین و تجهیزات آن تا جای ممکن کم هزینه باشند.

سیستم پیشنهادیسیستم ایده ال برای استفاده در منازل یک سیستم انالوگ بی سیم با دوربین های مینیاتوری است. این دوربین ها گاهی به LEDهای مادون قرمز برای دید در شب نیز مجهز هستند. این دوربین ها به یک دریافتگر مجهزند که در کنار دستگاه DVR شما نصب شده و تصاویر شما را به DVR انتقال می دهد.

باید توجه داشته باشید که این برد این دوربین ها از چند ده متر فراتر نخواهد رفت و برای استفاده در فضاهای بزرگ زیاد مناسب و با ثبات نخواهند بود. از طرف دیگر تغییرات جوی (رطوبت هوا و باران و ...) تاثیر زیادی بر دوربین خواهند گذاشت پس نصب آنها در محیط های باز نیز توصیه نمی شود.

این دوربین ها معمولا دارای تغذیه سیمی هستند و برای استفاده از انها به صورت با باتری باید باتری به صورت جداگانه به دوربین متصل گردد.

 

در صورتی که نیاز به استفاده از دوربین بی سیم در یک محیط صنعتی یا کاربری حرفه ای دارید احتمالا مورد گفته شده در قسمت قبل برای شما مناسب نخواهد بود. چرا که دوربین های بی سیم انالوگ دارای برد کمی هستند و شرایط محیطی نویز زیادی در تصویر انها ایجاد خواهد کرد. از طرف دیگر برد این دوربین ها خیلی بالا نخواهد بود.

سیستم پیشنهادیدر صورت نیاز به نصب دوربین بی سیم در محیط های حرفه ای تر بهتر است حتما از دوربین های بی سیم شبکه استفاده کنید. بزرگترین عیب این دوربین ها هزینه بالاتر آنهاست. گذشته از هزینه این دوربین ها از بسیاری جهات از دوربین های ساده انالوگ مناسب تر و باثبات تر هستند.

دوربین های شبکه می توانند از طریق ضبط تصاویر در کارت SD ضرورت ضبط را بریا شما در یک محل دیگر نیز از بین ببرند